+420 777 300 012 info@wertheim.cz

Od srpna 2020 bychom rádi mezi sebou přivítali nového člena (členku) týmu samostatných účetních pro vedení i dohled nad účetnictvím několika společností.

Náplní práce je komplexní zpracování finančního účetnictví 5 mikro / malých účetních jednotek (kontrola a účtování prvotních dokladů nebo dohled nad zaúčtováním u klienta), DPH, KH SH, sestavení roční účetní závěrky, návrh přiznání DPPO, DPFO, SILD, zpracování mezd, komunikace s klienty a úřady apod.

Očekáváme od Vás více než roční praxi v účetnictví, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a přátelské vystupování. Úspěšné kandidáty čeká řízený adaptační proces, odborná i softwarová podpora TaxEdit, PERM 3ABRA FlexiBee, ASPI, Paymo, MS Office.

Práce na HPP nebo jiný, 2 dny v týdnu možnost home office, sick day, odpovídající mzdové ohodnocení a zaměstnanecké benefity. Kanceláře jsou v příjemném a klidném prostředí Prahy 4 s bezproblémovým parkováním, 14 min. bus na metro Kačerov, Chodov.

Zájemci zasílejte profesní životopisy na info@wertheim.cz

WERTHEIM zpracovává Vaše osobní údaje z oprávněného důvodu. Pokud budete reagovat na naši pracovní nabídku je právním důvodem zpracování osobních údajů jednání o uzavření smlouvy. Osobní údaje neúspěšných kandidátů smažeme po 6 měsících od skončení konkrétního výběrového řízení. Vaše osobní údaje nebudeme sdílet s jinými osobami.