+420 777 300 012 info@wertheim.cz

Rádi bychom mezi sebou přivítali nového člena / týmu samostatných účetních pro vedení účetnictví několika společností.

Náplní práce je komplexní zpracování finančního účetnictví až 6 mikro / malých účetních jednotek (kontrola a účtování prvotních dokladů), DPH, KH, SH, sestavení roční účetní závěrky, návrh přiznání DPPO, DPFO, SILD, zpracování mezd, komunikace s klienty a úřady apod.

Očekáváme od Vás více než dvouletou praxi v účetnictví, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a přátelské vystupování. Úspěšné kandidáty čeká řízený adaptační proces, odborná i softwarová podpora TaxEdit, PERM 3ABRA Flexi, ASPI, Paymo, MS Office.

Práce na HPP nebo jiný, 2 dny v týdnu možnost home office, sick day, odpovídající mzdové ohodnocení a zaměstnanecké benefity. Kanceláře jsou v příjemném a klidném prostředí Prahy 4 s bezproblémovým parkováním, 14 min. bus na metro Kačerov nebo Chodov.

Zájemci zasílejte profesní životopisy na info@wertheim.cz

WERTHEIM zpracovává Vaše osobní údaje z oprávněného důvodu. Pokud budete reagovat na naši pracovní nabídku je právním důvodem zpracování osobních údajů jednání o uzavření smlouvy. Osobní údaje neúspěšných kandidátů smažeme po 6 měsících od skončení konkrétního výběrového řízení. Vaše osobní údaje nebudeme sdílet s jinými osobami.