Podnikové poradenství
Podnikové poradenství
Složitost a dynamičnost podnikatelského prostředí vystavuje podnik tlaku konkurence. Vedoucí pracovníci se snaží řídit podniky v této situaci za využití různých metod. O úspěchu rozhoduje mj. i intenzita, s jakou jsou do podniků zaváděny zdokonalené přístupy a metody analýz, plánování a kontroly, informační systémy.
V oblasti řízení lidských zdrojů Vám pomůžeme v těchto oblastech:
STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
- nastavení strategie řízení a rozvoje LZ v souladu se strategií společnosti
- zefektivnění klíčových procesů řízení lidských zdrojů (nábor a výběr, adaptace, odměňování a řízení výkonnosti, rozvoj a vzdělávání, kariérové plánování, rozvoj organizace)
ODMĚŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Audit systému odměňování
- analýza řídících dokumentů ve vztahu k platné legislativě
- analýza současné mzdové praxe se zaměřením na vnitřní spravedlnost a externí konkurenceschopnost
- analýza efektivnosti využití mzdových složek a jejich provázání na výkonnost jednotlivců i společnosti
- analýza systémů zaměstnaneckých výhod a benefitů s ohledem na daňovou efektivitu a motivaci zaměstnanců
Návrh strategie odměňování
- stanovení optimální mzdové úrovně vůči trhu práce
- stanovení klíčových principů odměňování v souladu se strategií a cíli společnosti a podporovanou firemní kulturou.
Návrh systémů odměňování a řízení výkonnosti
- stanovení proporcí mezi základní a variabilní složku mzdy a kritérií pro jejich vyplácení
- návrh mzdových složek (základní mzda, variabilní mzda, příplatky, zaměstnanecké výhody a manažerské benefity) pro jednotlivé druhy pracovních pozic
- návrh systém mzdových stupňů, jejich rozpětí, výše a pozice vůči trhu práce a stanovení pravidel pro zařazení zaměstnanců do mzdových stupňů
- návrh a implementace systémů hodnocení zaměstnanců a řízení výkonnosti a provázání se systémem odměňování
- definice klíčových indikátorů výkonnosti na úrovni společnosti, útvarů i jednotlivých pracovních pozic
NÁBOR A VÝBĚR ZAMĚSTNANCŮ
- zajištění procesu náborů a výběru zaměstnanců podle aktuálních potřeb zadavatele
- analýza kvalifikačních požadavků na pracovní pozici
- definice a aplikace optimálních metod výběru (profesní diagnostika, řízený rozhovor, assessment centrum) pro konkrétní pracovní pozice
- příprava a zajištění assessment center (AC) umožňujících kandidátům prokázat schopnosti a dovednosti v relevantních situacích
- hodnocení kandidátů kvalifikovaným týmem odborníků, který je přítomen v průběhu celého programu AC
ROZVOJ ORGANIZACE
- optimalizace organizační struktury společnosti, downsizing
- analýza pracovních funkcí a organizačních jednotek se zaměřením na stanovené odpovědnosti, klíčové výstupy a indikátory výkonnosti
- definice kompetencí a popis jejich úrovní pro jednotlivé pracovní pozice
Pro zvýšení Vašeho obratu poskytneme: MARKETINGOVÉ PORADENSTVÍ
- vypracování nebo posouzení a doplnění marketingového, PR a obchodního plánu
- provedení marketingové analýzy a sestavení návrhu strategie pro podnik nebo značku
Pro udržení vysoké úrovně finančního řízení vašeho podniku nabízíme: FINANČNÍ CONTROLLING
- zpracování finančního plánu a jeho optimalizaci za použití metody Monte Carlo
- zpracování finanční analýzy včetně statistických závěrů s cílem lokalizovat nedostatky ve financování
- finanční kontrolu
DODÁVKY A IMPLEMENTACI EKONOMICKÉHO SW 
ABRA FlexiBee online je kompletní ekonomický systém včetně účetnictví, fakturace, skladů, výroby i mezd
ke svým datům můžete přistupovat odkudkoliv z počítače či notebooku, z tabletu i z mobilu iPhone nebo Android.

WERTHEIM, spol. s r.o.
Společnost pro daňové a účetní poradenství
Švihovská 264/1
142 00 Praha 4
ČESKÁ REPUBLIKA
Mobil: +420 777 300 012
E-mail: info@wertheim.cz
Web: www.wertheim.cz